Koh tao

25 augustus 2018 - Ko Samui, Thailand

De afgelopen dagen zijn we niet zo fanatiek geweest met verhalen schrijven. Dit komt omdat we de dagen doorbrengen op eilanden. We ondernemen niet veel dingen om wat over te schrijven.

22 en 23 augustus zijn we op Koh Tao geweest. Koh Tao is een klein eiland die bekend staat als snorkel en duik paradijs. Snorkelen is ook het gene wat wij op dit eiland gedaan hebben.

We hebben op twee plekken gesnorkeld. Wat erg jammer is dat veel koraal zijn kleur verloren heeft. Ook zag je op het strand veel door koraal liggen.

Het tweede strand waar we gesnorkeld hebben moesten we een stuk voor lopen. Dit was een weg langs en door resorts, afgewisseld met jungle. Eenmaal aangekomen zagen we een mooi strand maar ook zeer donkere lucht op ons af komen. Gelukkig zat er een klein restaurantje waar we wat konden eten en drinken want het kwam met bakken de lucht uit. De regenbui duurde ongeveer een half uurtje.

Gisteren zijn we met de boot naar Koh Samui gevaren. Koh Samui ligt 2 uur varen van Koh Tao af. Op Koh Samui slapen we in een heerlijk resort. Het heeft een zwembad en ligt direct aan het strand van Chaweng.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Herman en Joke:
    25 augustus 2018
    Nog hele fijne dagen en veel plezier groetjes opa en oma